1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem", określa zasady korzystania z usług świadczonych w gabinecie „You" Indywidualna Praktyka Lekarska Ilona Kowalska-Rojtek, zwanego dalej „gabinetem".
2. Gabinet świadczy Usługi w dni powszednie i weekendy. Obowiązuje wcześniejsze ustalenie daty i godziny wizyty w Gabinecie. Klient uprzednio nie zapisany, nie zostanie przyjęty. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem wizyt przed przystąpieniem do rezerwacji wizyty na dowolną usługę gabinetu, zwaną dalej „Usługą".
3. Regulamin wraz z opisem Usługi stanowi umowę na świadczenie usług.
4. Na terenie całego gabinetu, obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
5. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren gabinetu.
1. Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat. Przed zapisaniem się na zabieg Klient powinien zapoznać się z estetyką wykonywanych prac przez Usługodawcę.
2. Osoba niepełnoletnia - klient, który nie ukończył 18 lat może korzystać z usług gabinetu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego w uzasadnionych przypadkach.
3. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
4. Gabinet – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
5. Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
6. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
7. Usługodawca – oznacza:
8. Ilonę Kowalską-Rojtek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Indywidualna Praktyka Lekarska Ilona Kowalska-Rojtek, pod adresem Strzelecka 59/34, 85-309 Bydgoszcz, NIP: 5581737353, REGON: 522043229, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, dane kontaktowe: adres e-mail: youestetyczna@gmail.com, numer telefonu: 780-531-873.
1. Klientem gabinetu jest osoba pełnoletnia.
2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich opiekuna lub przedstawiciela ustawowego w uzasadnionych przypadkach. Pracownik gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie, przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku takiej zgody.
3. Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji. Klient przed wykonaniem zabiegów zobowiązany jest do wypełnienia formularza świadomej zgody na zabieg oraz informuje Usługodawcę o aktualnym stanie swojego zdrowia. Zatajenie tych danych stanowi niedopełnienie umowy przez Klienta. W uprzednio wymienionym przypadku za wszelkie działania niepożądane/powikłania pozabiegowe nie odpowiada gabinet. Klient zobowiązany jest również do poinformowania Usługodawcy o:
-wszystkich wykonanych uprzednio zabiegach z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii, kosmetologii estetycznej
-wykonanych zabiegach operacyjnych, w tym operacjach plastycznych w okolicy zabiegowej i poza nią
-wszelkich uczuleniach (w tym wstrząs anafilaktyczny, uczulenie na leki, ostra pokrzywka, ostre reakcje alergiczne)
-wszelkich chorobach przewlekłych (w tym cukrzyca, choroby autoimmunologiczne, przewlekła choroba niedokrwienna serca, choroby skóry, choroby nerwowo-mięśniowe, przebyte udary mózgu, choroby wątroby, choroby nerek, ch. układu nerwowego, choroby tkanki łącznej, choroby tarczycy)
-wszelkich przyjmowanych lekach (ze szczególnym uwzględnieniem leków rozrzedzających krew)
-wszelkich chorobach nowotworowych, przebytym leczeniu onkologicznym
-ciąży / karmieniu piersią (stanowi to bezwzględne przeciwskazanie do wykonania zabiegu)
-chorobach zakaźnych (np. HBV, HCV, HIV)
-problemie w gojeniu ran
-zaburzenia krzepliwości krwi
-chorób na tle zdrowia psychicznego
-o wszelkich działaniach niepożądanych w trakcie lub po wykonaniu zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii estetycznej, kosmetologii
-obecności implantów w okolicy zabiegowej i poza nią
-padaczka.
4. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu. W razie pojawienia się działań niepożądanych w późniejszym terminie należy takie objawy natychmiast zgłosić Usługodawcy (w tym celu należy skontaktować się na wyżej podany numer telefonu).
1. Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług „You" Indywidualna Praktyka Lekarska Ilona Kowalska-Rojtek.
2. Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.
3. Przed rezerwacją wizyty Klient jest również informowany o najbliższym możliwym terminie Usługi oraz o wyprzedzeniu, z jakim należy dokonywać rezerwacji wizyty.
4. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
1. Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty drogą telefoniczną pod numerem telefonu 780-531-873. Celem rezerwacji wizyty, Usługodawca jest uprawniony żądać wpłaty przez Klienta Zadatku w wysokości 20 % ceny Zabiegu.
2. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania w dozwolonym Regulaminem terminie lub odwołanie Zabiegu na mniej niż 48 godzin przed jego rozpoczęciem, uprawnia Usługodawcę do zatrzymania wpłaconego przez Klienta Zadatku.
3. Gabinet dopuszcza możliwość odwołania wizyty z usprawiedliwionych i ważnych powodów, niezależnych od Gabinetu, takich jak: wypadek losowy, choroba osoby wykonującej zabieg, choroby członków rodziny osoby wykonującej zabieg, nagłe wyłączenie mediów w gabinecie, awarii urządzeń. W takiej sytuacji Klient zostaje umówiony na inny dostępny termin.
4. W przypadku realizacji Zabiegu Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny Zabiegu wykonywanego dla Klienta.
1. W celu zadbania o najwyższą jakość i punktualność usług świadczonych w gabinecie Klient powinien stawić się w gabinecie najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem Zabiegu, w celu przygotowania się do Zabiegu, m.in. skorzystania z szatni, toalety, uzupełnienia odpowiednich dokumentów.
2. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować pracowników gabinetu telefonicznie z wyprzedzeniem co najmniej 5 godzinnym. Spóźnienie dłuższe niż 10 minut powoduje anulację możliwości wykonania zabiegu przez Usługodawcę.
3. Gabinet dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut bez konsekwencji skrócenia długości Zabiegu.
4. W przypadku spóźnienia powyżej 10 minut Gabinet ma prawo odmówić Klientowi wykonania Zabiegu i przepisać go na inny termin. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie Zabiegu we wskazanym w niniejszym regulaminie terminie wraz z konsekwencjami wskazanymi w § 5 ust. 3.
5. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie, w zależności od aktualnego obłożenia grafiku gabinetu.
1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
2. Cennik Zabiegów jest dostępny na stronie www.youmedycynaestetyczna.pl. Przystąpienie do zabiegu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem cennika Usług.
3. W gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
a) gotówką
b) formą BLIK.
4. Cena za wykonaną Usługę zostanie pomniejszona o wpłacony Zadatek.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów zabiegów. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym regulaminie.
1. Usługodawca oświadcza, że pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku.
2. Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy.
3. Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku.
4. Pracownicy gabinetu są zobowiązani do wykonywania zalecanych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości.
5. Pracownicy gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi nie mogą wykonywać pracy zabiegowej.
6. W przypadku niekontrolowanego zranienia Klienta podczas Zabiegu Usługodawca dezynfekuje miejsce zranienia i podejmuje odpowiednie procedury.
7. Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, Usługodawca dezynfekuje je minimum 1 x dziennie. Wszystkie zabiegi wymagające przerwania ciągłości skóry jak i bez przerwania ciągłości tkanki wykonywane są z należytą starannością, higieną i sterylnością. Skóra przed każdym zabiegiem z przerwaniem ciągłości tkanki/skóry zostaje dezynfekowana.
1. Usługodawca przed wykonaniem Zabiegu jest obowiązany:
a) przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego stanu zdrowia, alergii, przyjmowanych leków, historii wykonywanych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii estetycznej, kosmetologii
b) w związku z ust. 1 § 8 niniejszego Regulaminu wizyt, odebrać od Klienta: pisemnego oświadczenia o stanie zdrowia, formularza świadomej zgody na wykonanie zabiegu, zgody na przetwarzanie danych osobowych
c) do przedstawienia Klientowi ewentualnych skutków ubocznych, przeciwskazań do wykonania Zabiegu oraz zaleceń pozabiegowych
d) do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług
e) do dezynfekowania lub sterylizowania wykorzystywanych narzędzi (narzędzia takie jak karpula stomatologiczna podlegają sterylizacji w jednostce do tego przeznaczonej, z jednostką wykonującą sterylizację podpisano umowę na powyższą usługę).
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów, w terminie 30 dni od daty jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w gabinecie w dowolnej formie. Zabiegi wykonane poza gabinetem nie podlegają reklamacji.
Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w gabinecie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres gabinetu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia wszelkiej dokumentacji, w tym dokumentacji zdjęciowej.
2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu.
3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia.
Dane osobowe Klienta przetwarzane są zgodnie z treścią i w celach wskazanych w klauzuli informacyjnej.
1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu wizyt, cennika i certyfikatów.
2. Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia gabinetu, Klienci odpowiadają bez ograniczeń zgodnie z art. 415 kodeksu cywilnego.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie wizyt.
4. Aktualny Regulamin wizyt jest dostępny w gabinecie oraz na stronie internetowej www.youmedycynaestetyczna.pl.
5. Do umów zawartych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu wizyt obowiązują postanowienia obowiązujące w chwili zawierania tych umów.
6. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
7. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego regulaminu.
8. Niniejszy Regulamin wizyt obowiązuje od 01.06.2023 roku.
9. Postanowienia dodatkowe:
- Klienci gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, zwanego dalej „Zabiegiem"
- przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu zarezerwowania terminu zabiegu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w sytuacji gdy:
a) Klient nie podpisze świadomej zgody na wykonanie zabiegu
b) gdy oczekiwania Klienta wobec zabiegu są niezgodne z wiedzą i estetyką Usługodawcy
c) gdy oczekiwania Klienta nie są zgodne ze standardowymi procedurami zabiegowymi
d) Klient znajduje się pod wpływem alkoholu, środków odurzających
e) istnieją podejrzenia o możliwość wyłudzenia zabiegu
f) istnieją podejrzenia występowania zaburzeń na tle zdrowia psychicznego (np. depresja)
- za wszelkie zatajenia informacji (w tym zatajenie informacji na temat uprzednio wykonanych zabiegach w innych gabinetach), przed Usługodawcą, które narażają Klienta na działania niepożądane/stan zagrożenia życia odpowiada Klient
- gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie
- nie zastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, stanowi wyłączenie Usługodawcy z odpowiedzialności za wykonaną usługę
- gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, z wszelką starannością i zgodny z wiedzą z zakresu kosmetologii estetycznej, kosmetologii i medycyny estetycznej w sposób nieodbiegający od ogólnie przyjętych procedur
- każdy Klient ma prawo wglądu certyfikatów Usługodawcy
Imię i nazwisko klienta: ___________________________
Potwierdzam wpłatę zadatku w wysokości: _____________________
Za zaplanowany zabieg: _________________________________
W dniu i godzinie: _______________________________________
Zgodnie z § ______ ust. ______ Regulaminu Wizyt.
__________________ Data, podpis i pieczęć